Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/renault1/public_html/forum/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3
autobanden renault TX
renault16.com forum
November 19, 2017, 04:58:32 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: SMF - Just Installed!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: autobanden renault TX  (gelezen 7723 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
klasieker
Jr. Member
**

« Gepost op: Oktober 20, 2009, 10:25:54 »

Hallo allemaal, wie kan mij vertellen wat het beste alternatief is voor de michelin X banden. Ik heb geen tubeless velgen onder mijn renault, als er iemand is die mij kan vertellen welke banden het beste passen bij de R16 TX dan zou ik daar zeer gelukkig mee zijn.

Bij voorbaat dank en vriendelijke groet,

Klasieker.
vingt-et-un
Sr. Member

TriX, elle est vraiment la Reine

« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 21, 2009, 10:08:48 »

Beste Klasieker,
Voor zover ik weet kun je dan de XAS van Michelin gebruiken. Het is de enige Michelin (met binnenband) die origineel werd gemonteerd en die nog verkrijgbaar is. Het is een dure band en bij Kwik-fit hebben ze nu een 40% kortingsactie, maar ik weet niet of die ook voor deze band geldt.
Jouke

R1156 TX automatic met origineel schuifdak
klasieker
Jr. Member
**

« Antwoord #2 Gepost op: Oktober 22, 2009, 06:22:35 »

Hallo Jouke

Bedankt voor je reactie, maar ik heb gehoord, dat de michelin XAS niet meer leverbaar is maar als jij me een adres kunt geven, dan zou ik je zeer erkentelijk zijn. Er wordt ook beweerd dat de toyo een goed alternatief zou zijn maar ik heb ook al gehoord dat deze band tegenvalt. Weet jij hier misschien meer over?

Groeten Klasieker
MacPat
Newbie
*

« Antwoord #3 Gepost op: Juli 28, 2014, 12:14:04 »

Hoi Klassieker,

Ik zie dat dit alweer een oud topic is, maar ook ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een 16. De originele velgen zitten er nog onder, met binnenband dus.

Ook ik ben op zoek naar banden die ik hierop kan leggen en ik schrok nogal van de prijs voor de Michelin XAS banden... Ben jij er destijds nog in geslaagd geschikte banden te vinden, zo ja welke en weet je wellicht waar ze op dit moment nog te koop zijn?

Patrick
klasieker
Jr. Member
**

« Antwoord #4 Gepost op: Juli 28, 2014, 11:38:15 »

Hoi Patrick,

Ik heb, omdat ik regelmatig naar Duitsland ga ( ook in de winter ) all season banden van het merk
UNI ROYAL 175/70-14 R exper 84 T TL onder mijn R16TX laten monteren bij Hadeka banden service in Groningen  Ik moet zeggen dat het een perfecte keus is geweest want  de auto gedraagt zich in alle omstandigheden prima.
Ik heb deze banden in maart 2009 laten monteren voor de prijs van:

4 x UNI ROYAL band zoals boven omschreven                                               € 235,28
Montage en balanceren                                                                            -   50,44
Uitlijnen Lux                                                                                           -   57,99
binnenbanden Luxe 14"                                                                            -   31,30
                                                                                                          -----------
In het totaal inclusief BTW                                                                         € 446,50
Peter B.
Sr. Member

« Antwoord #5 Gepost op: Augustus 07, 2014, 11:00:01 »

http://www.autobandenmarkt.nl/cgi-bin/rshop.pl?dsco=107&cart_id=21619010.107.2177&Breite=165&Quer=70&Felge=14&Speed=&kategorie=6&Marke=&ranzahl=4&tyre_for=&x_tyre_for=&weiter=10&sort_by=preis&rsmFahrzeugart=ALL&search_tool=standard&Label=F-C-70-2&details=Ordern&typ=R-157985

Goede ervaringen met Autobandenmarkt.nl banden worden keurig netjes thuisbezorgt en deze maat is ook veel beter voor je TX, ik heb deze maat al jaren onder mijn TS.

/gr. Peter Cool
kees
Sr. Member

« Antwoord #6 Gepost op: Augustus 30, 2014, 07:57:57 »

Hallo

ik heb er onlangs Bridgestones 145R14 onder laten leggen door mijn garagist.
inclusief montage, balanceren, binnenbanden zo,n 500 euro.

groet
kees

Kees
R16 GLS 1966
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: