renault16.com forum
September 09, 2010, 04:04:54 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: SMF - Just Installed!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Renault 16tx met Fabrieksairco  (gelezen 696 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
hijweer
Sr. Member

« Gepost op: Maart 01, 2010, 01:54:15 »

Grijns Ik kocht iets bijzonders: een originele TX uit Qatar met fabrieksairco. Een zeer bijzondere auto vooral vanwege de airco natuurlijk die in de middenconsole naar biten blaast. De auto is in een redelijke staat en apk in orde. Auto moet wel van binnen en van buiten netjes gemaakt worden. Ik bied hem derhalve aan vanwege het feit dat ik er geen tijd voor heb hem op te knappen. Voorwaarde tot verkoop is wel dat iemand de airco gaat gebruiken/ bewaren ofwel en dat heb ik nog liever de auto gaat restaureren. Wie denkt eraan?
Geert
16tx
Newbie
*

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 13, 2010, 08:41:31 »

Hoi Geert,

Naast het gerealiseerde nieuwe electrische schuifdak is dit nog een wens van mij.

Wat vraag je voor de airco?

Met vriendelijke groet,

Roel uit Delft
kees
Sr. Member

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 16, 2010, 02:24:27 »

Grijns Ik kocht iets bijzonders: een originele TX uit Qatar met fabrieksairco. Een zeer bijzondere auto vooral vanwege de airco natuurlijk die in de middenconsole naar biten blaast. De auto is in een redelijke staat en apk in orde. Auto moet wel van binnen en van buiten netjes gemaakt worden. Ik bied hem derhalve aan vanwege het feit dat ik er geen tijd voor heb hem op te knappen. Voorwaarde tot verkoop is wel dat iemand de airco gaat gebruiken/ bewaren ofwel en dat heb ik nog liever de auto gaat restaureren. Wie denkt eraan?
Geert

Hoi Geert
Dit is geen "Witte Olifant"?

Kees
R16 GLS 1966
hijweer
Sr. Member

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 16, 2010, 03:12:56 »

Mooie vraag Kees,
Auto voldoet wel aan een aantal witte olifant kenmerken: UNIEK, ORIGINEEL, LAAG KMSTAND maar de tijd ontbreekt mij om de auto daar te brengen waar hij volgens de albino-olifant-principes aan zou moeten voldoen: PERFECTE staat. Iemand die de auto wil behouden en deze wil opknappen is van harte welkom om met mij daarover van gedachten te wisselen. Het is echt een zeer bijzonder exemplaar.
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: