Hallo,
1) Ik probeer aan Waxoyl te komen om daarmee de holle delen van mijn auto vol te spuiten ter voorkoming van roest. De website van waxoyl verwijst naar grote autodealers, maar die gebruiken het spul alleen voor hun eigen auto's. Kortom, hoe kom je eraan?
2) Ik heb een potje verf nodig voor mijn licht metallic groene TX uit feb 1975 met kleurcode 901. Dit correspondeert helaas niet met het RAL kleurencode systreem. Hoe kan ik dan de juiste verf bestellen? Kent iemand een vertalingstabel, waaruit blijkt welke RAL code de verf van mijn auto heeft?
3) Door een langdurige lekkage is de binnenkokerbalk plus een deel van de bodem bij de linkervoordeur voor doorgeroest .. Centre 16 heeft net weer nieuw plaatwerk erop gelast. Helaas kom ik er nu ineens achter dat een deel van de bodem voor deze plek, onder de holle ruimte van de pedalen, ook is doorgeroest

Op zich wel begrijpelijk, gezien de lekkage en de plek er net achter die zichtbaar was doorgeroest, maar ik ben er doodziek van! Heeft iemand ervaring met roest op deze plek? Ik hoop dat het een niet al te ernstige zaak is en dat het weer redelijk makkelijk is dicht te lassen. Vreemd overigens dat Alfred dit niet gezien heeft toen hij de plek hier net achter dichtlaste! Weet iemand trouwens een geode en niet te dure lasser in de regio Den Haag? Hij mag ook een stuk verderop zitten: mijn R 16 rijdt nog wel goed: pff..
4) Tot slot nog een vraagje: ik overweeg en gastank te plaatsen. Ik wil hem rechts in lenget richting plaatsen om n wat bagageruimte over te houden. Kan iemand mij een goed en goedkoop gasinbouwstation
aanraden?
Groeten Robbert