Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/renault1/public_html/forum/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3
Voorstelling bengali
renault16.com forum
April 24, 2017, 01:14:11 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: SMF - Just Installed!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Voorstelling bengali  (gelezen 3217 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
bengali
Newbie
*

« Gepost op: Mei 12, 2015, 09:22:22 »

Hello iedereen,

Een maandje geleden heb ik een 16 gekocht in de buurt van Carcassonne en dit week-end ga ik die gaan ophalen.

Voor ik verder schrijf enkele foto's

Momenteel staat ie bij een van mijn Estafette maatjes (die hem gaan bezichtigen is en hem nu inrijdt) rustig op mij te wachten.  Donderdag met de vlieger afzakken en daarna in 3 dagen terug naar huis (omgeving van Brugge).  Hopelijk zonder kleerscheuren Lachebek

Naast deze 16 heb ik dus ook nog een Estafette minibusje van 74.

BVDP
Sr. Member

« Antwoord #1 Gepost op: Mei 13, 2015, 01:59:58 »

Ziet er mooi uit. Kan ie zo door de (oldtimer)keuring geraken of zit er onderhuidstoch wat werk aan?

groeten, Bart
bengali
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: Mei 13, 2015, 06:43:01 »

Tja dat zullen we wel merken hé ... Maar volgens mijn contact die hem gaan bekijken is was ie onderhuids pico bello ... de carrosserie daarentegen heeft wel wat blutsen en builen ... typisch voor de wagen van een oudere persoon zou ik denken.

Morgen zie ik hem voor het eerst en dan zullen we meer weten ... Zondag zal ik opnieuw thuis zijn om dan begin volgende week bijkomende foto's te posten Lachebek
Peter B.
Sr. Member

« Antwoord #3 Gepost op: Mei 24, 2015, 07:42:05 »

En? Verbaasd
bengali
Newbie
*

« Antwoord #4 Gepost op: Juni 26, 2015, 08:23:52 »

Oops sorry, Heb het even professioneel druk gehad, ... en ben het forum uit het oog verloren.  Mijn acties en subsidieaanvragen zijn net gedaan dus terug wat meer tijd voor gezin en hobby's Lachebek

De 16 is perfect teruggekomen uit frankrijk, leuk tripje van 1.450km met haltes bij oude bekenden ... zalig Lachebek

Eens in België probleemloos door de keuring ... na de tweede poging eens, de remverdeling juist ingesteld was ... ben dus teruggekomen uit Frankrijk zonder achterremmen.  Aangezien het een GLS is met de eerste motor hebben we aan een kruissnelheid van pakweg 100km/u gereden en gewoon genoten van de wagen.

Ondertussen nog eens een 1.000-tal km gereden en het hele gezin vindt hem zalig, met 4 kinderen op de achterbank in alle wettelijkheid, wat verwacht een mens meer om gelukkig te zijn Lachebek

Wel heb ik gemerkt dat het olieverlies wat aan de hoge kant zit 1L/1000km schat ik  ... nu ja het voordeel daarvan is dat er geen oliewissels meer nodig zijn  Verbaasd

Momenteel ben ik hem aan het pollieren en wat geeft dat een mooi resultaat Lachebek Binnenkort zal ik nieuwe foto's posten, beloofd Lachebek
Peter B.
Sr. Member

« Antwoord #5 Gepost op: Juni 26, 2015, 08:33:53 »

Kijk dat zijn goede berichten en ja het is al tijden zo stil hier... Je ziet dus wel alles Cool Cool Cool
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: